28 червня 2014

1 курс, навчально-ознайомча практика


Шановні колеги!

   Мені хотілося б представити до вашої уваги результати моєї роботи протягом навчально-ознайомчої практики у вигляді портфоліо, яке включає в себе коротку інформацію про мене та аналітичне есе на тему "Жінки - миротворці або гендерне питання у миротворчих операціях".
   Вибір саме цієї теми для розгляду я можу пояснити так: хоча у сучасному світі більшість проблем вирішуються дипломатичним шляхом, збройні конфлікти, як інша складова міжнародних відносин, все ще можна часто зустріти на світовій арені. На мою думку, миротворчі операції відіграють істотну, а іноді і вирішальну,  роль при вирішенні цих сутичок. Отже, саме з цієї причини я вважаю тему миротворчості актуальною сьогодні. Проте у своєму есе я докладніше розглянула та проаналізувала не саму концепцію миротворчості у вирішенні питань міжнародної безпеки, а закцентувала увагу на участі жінок у миробудівництві. Чому саме жінок? На мою думку, питання гендерної нерівності також гостро стоїть у багатьох країнах сучасного світу. Тож, у своїй роботі я вирішила розглянути у сукупності ці дві проблеми: збереження миру та гендерну нерівність.
   Наприкінці, хотілося б зазначити, що мир - це не відсутність конфлікту, а спільна робота всіх членів суспільства в ім'я стабільності та процвітання.

Зі сподіванням на ваші коментарі та об'єктивну критику,
Філіпенко Дар'я

P.S. для коректного вiдображення документа використайте Google Chrome або SWF Player для пристроїв на базi Android. Для перегляду перейдiть за цим посиланням

Немає коментарів:

Дописати коментар