01 липня 2014

1 курс, навчально-ознайомча практика



      Шановні колеги!

      До вашої уваги  пропоную моє портфоліо, яке містить резюме та аналітичне есе на тему «Значення для України поглиблення дипломатичних та економічних відносин з західноафриканськими країнами».

      Чому саме така тема та саме цей регіон Землі був обраний мною, запитаєте ви? Однією з причин є  мій  інтерес до маловідомих регіонів.

      В свої роботі, я хочу вас зацікавити новим і маловідомим регіоном для економічної  та дипломатичної співпраці. Наша держава могла би отримати  вигоду  у багатьох аспектах при налагоджені зв’язку з цим регіоном.

      Крім цього, ви зможете ознайомитись з частиною моєї біографії (у роботі резюме), в якій зазначена Західна Африка, де я жила  протягом багатьох років, тому добре знайома з особливостями цього географічного регіону.
      Виходячи з цього, я пропоную вам, колеги, ознайомитися з моїми думками та пропозиціями.

       Чекаю на ваші коментарі, зауваження та рекомендації щодо цієї роботи. Впевнена, що вони допоможуть мені у майбутньому. Дякую за увагу.


З повагою, Агафонова Христина

https://drive.google.com/file/d/0B-rlzdkZA9Hsa1ZFck9HVEZoOWs/edit?usp=sharing

Немає коментарів:

Дописати коментар