26 червня 2014

1 курс, практика, ЦИМБАЛЮК АНАСТАСІЯ

Любі друзі та колеги!!! 


Дуже хотілося б поділитися з вами проектом, який я розробила в процесі виконання навчально-ознайомчої практики! Цей проект містить у собі портфоліо, виконане за допомогою сучасних графічних редакторів та аналітичне есе з проблеми сучасних міжнародних відносин,яка мене дуже зацікавила, а саме  воєнний переворот 2014 року у Таїланді.

Хочу звернути  вашу увагу на те, що моє порфтоліо містить велику кількість фотографій, які демонструють мої досягнення, досвід роботи, інтереси молодого аналітика-міжнародника та відкривають для вас, мої колеги, найцікавіші та найважливіші моменти  мого життя

Будь ласька, дайте рекомендації щодо розкриття теми есе та мого порфтоліо у цілому. Дуже чекаю на це і останнє,що слід сказати у цьому зверненні ... 
Чи вважаєте Ви, що світ сколихнуло переворотами та революціями (Україна, Таїланд, Ірак та інші конфлікти регіонального характеру, що можуть стати глобальними)? 
Який фактор робить сучасні міжнародні відносини такими мінливими? 

Чекаю на коментарі та свіжі погляди молодих спеціалістів з міжнародних відносин!

З повагою до вас, колеги,
Анастасія Цимбалюк

P.S. Для кращого відображення фото,що розміщені у портфоліо, будь ласька, завантажте його на свій комп'ютер! 


 

Немає коментарів:

Дописати коментар